Tuesday, February 18, 2014

Elak Stress, Muka Pun Awet Muda

Assalamualaikum wbt

Ya Allah...lamanya tak menconteng dinding belog ku ini..berhabuk..bersawang..maklum la..awal tahun ni banyak sangat kerja kat sekolah..seteressssss acik kau ni haaa..haaaaaaa tengok tajuk tu!!nak awet muda tak???tolong elakkan stress yo..

saya dulu selalu sangat stress..dengan bebanan kerja..perangai budak-budak lagi..selalu sangat la sakit kepala, muka serabut serupa hantu, encik jerawat pon apa lagi, berlumba-lumba la diorang menari-menari kat muka saya ni...hadeh..tu lagi satu yang buat saya stress..tengok?asyik2 STRESS kan hahahaha

dan saya telah jumpa penawarnya..apa dia?apa dia?jeng jeng jeng...


haaaaaa ni la dia..b complex dari SHAKLEE..sekarang ni saya nak marah pon tak jadi marah..saya rasa lebih tenang, tak stress..rasa macam happy gila sebab kepala tak serabut..
ramai gak yang tegur sebab sekarang dah makin relax dan tak mengamuk lagi haha
nak tau kebaikan b complex ni????bukan setakat hilangkan stress je tau

tapi sebelum tu meh saya bagi tau gelaja kekurangan b complex
:: keletihan
:: kebas
:: kerengsaan usus
:: gemuruh
:: kemurungan
:: paranoia
:: lemah dan lesu
:: stress

jadi kelebihan b complex ni apa pulak??meh saya nak cerita
  • membantu untuk mengekalkan tisu otak yang sihat, saraf, kulit, mata, rambut, hati dan mulut serta otot dalam saluran usus gastro
  • menghasilkan tenaga dan berguna untuk kemurungan dan stress. ia adalah nutrien anti tekanan
  • diperlukan untuk pembentukan darah, di mana ia membantu mencegah anemia
  • membantu untuk mengelakkan sawan, epilepsi dan membantu mengatasi keletihan dan ketagihan makanan
  • membina rambut yang sihat dan mencegah uban
  • membantu dalam merawat alergi, menyembuhkan luka, mengawal penyakit jantung dan hiperaktif
  • membina tindak balas imun, mencegah kemandulan, masalah haid, multiple sclerosis, gangguan saraf, skizofrenia, membantu fungsi seksual, kesukaran penglihatan, masalah kehilangan berat badan dan melindungi terhadap keracunan plumbum
haaaa tengok!!banyak kan kebaikan b complex ni..vitamin terbaik untuk saya yang selalu stress, keletihan dan cepat penat..bila saya ambil b complex ni, stress saya berkurangan dan dalam masa yang sama saya kekal awet muda gituu (wahh perasannya hahaha)

untuk mendapatkan keterangan lebih lanjut boleh hubungi saya di
snkamariah@yahoo.com
012-3877590

saya bersedia berkhidmat untuk anda ^_^

No comments:

Post a Comment